תרפיות וכלים פרה-רפואיים

לסיוע וקידום ילדי חינוך מיוחד

מרכזת: הגב' נורית פרופ

קורס זה פותח צוהר לעולם הטיפולי הנרחב והמרתק בתחומי התרפיות השונות, כגון: תרפיה באומנות, דרמה, תאטרון בובות, ביבליותרפיה ועוד. תכני הקורס מתמקדים בעיקר בנושאים הבאים: דרמה, תאטרון בובות וסיפורים ככלים תרפויטיים; פסיכודרמה; טיפול באומנויות שונות; הקניית כלים להערכה ולהתערבות במצבים של פער בתפקוד; שיטות טיפול ושיקום; ריפוי בעיסוק; ראייה משפחתית ומערכתית בהתמודדות הילד עם צרכים מיוחדים ועוד.

מטרת הקורס היא להעשיר, לטפח ולפתח את הידע המקצועי בתחומי הטיפול של חינוך מיוחד, באופן שיקל על תפקודו של הילד, מתוך גישה הומנית-שיקומית, לפיה על המורה, ההורה והמטפל, לפתח גישה דיפרנציאלית ולהשתמש בכלים המותאמים לצרכיו הייחודיים של כל ילד. בשל אופיו הייחודי של הקורס וחשיבותו, הוא מוצע לכל מי שמעוניינת להתמקצע בתחום הטיפולי.

 

היקף הלימודים

240 ש"ב

יום הלימודים

יום רביעי, בין השעות: 08:45 – 15:45

תנאי קבלה

ועדת קבלה

תעודה למסיימות

נהניתי ללמוד אצל  גב' סמדר קופר המוכשרת, שיודעת המון על תרפיה בבובות ולא הספקנו לשאוב ממנה את כל הידיעות. היא מנגישה את החומר בצורה מעניינת ומרתקת, הוציאה מאתנו דברים שלא היינו חולמות שנעשה ובהצלחה. 

הגב' מרים הורביץ המדהימה, אהובה על כולם, גיבשה את הקבוצה שלנו בפסיכודרמה, הצליחה ללמד אותנו להסתכל פנימה אל תוכנו, ולהביע את עצמנו. ההקשבה שלה יוצאת דופן, העידוד והפרגון הדביק גם אותנו, חיכינו לכל שיעור שלה בציפייה. 

הגב' אורטל דישון המקסימה לימדה אותנו תרפיה באמנות, תמיד בחיוך והבנה, נחשפנו לתובנות רבות באמנות ואמונה, והייתה עם כל אחת.

והפסיכולוגית ד"ר אילנה ישראל החכימה אותנו מידיעותיה הרבות.

תודה על הכל

יהודית שלוש

ראשית תודה רבה על שנה של מסירות וליווי צמוד.
שנית אודה שבאופן אישי נתרמתי רבות מהשנה הנוכחית.
קיבלתי בנוסף כלים רבים בצורת חווייתית ששדרגה את עבודתנו בהוראה.
אורטל דישון ומרים הורביץ גרמו לי לטלטלה בעולם הפנימי.
סמדר קופר העבירה חומרים עדכניים ומיטביים.
ד"ר סלקובסקי הייתה מרתקת.
וגם יפעת העבירה כלים משמעותיים לתפקוד עם ילדים 

 

בהצלחה ותודה שוב תמי ב.

נהניתי מאד השנה ללמוד ב"בית רבקה". האווירה המיוחדת, מאור הפנים והעזרה בכל עניין ראויים לשבח. אני שמחה שב"ה למדתי בקורס תרפיות, הרצאות מעולות! 

 

גם אלו מעניינים אותך?

נגישות
go up

לא מרשה לעצמי להשאר בחוץ

מלאי את הפרטים שלך ונחזור אליך לרישום

מורה? מנהלת?

ההזדמנות שלך בתשפ”ג!!

קורסים מתוקצבים לבתי ספר
מטעם גפן – משרד החינוך